Thursday 29 January 2015

life like instagram

  • Prvá fotka ako som sa rozpísala v článku pred týmto je z hokeja kde robím roztlieskavačku Pieštanským Havranom - náš instagram 
  • Druhá fotka s mojou najlepšiou kamarátkou v objednaných mikinach Majka Spirita +
  • V poradi je fotka s čislom tri som na nej ja v škole na hodine Franiny keď som sa nudila.
  • A posledna fotka #selfie mňa po tom čo ma kamaratka namalovala strašne ju to baví - skúša na mne rôzne pokusy
Takže by som bola strašne rada keby ste ma začali sledovat na mojom instagrame - kde som aktívna každy den.
Dúfam, že sa vam článok páčil dakujem za každy komentár...
Xoxo


1 comment:

  1. hello sweet blog got a lot of fun to follow me , I 'm glad I kissed you get to follow me

    my blog beautybey.blogspot.com.tr

    ReplyDelete