Friday 3 January 2014

#TOP 3 of people

Medzi TOP 1 mojich obľúbených ľudí patrí samozrejme Justin Bieber. ♥ Mám ho strašne rada jeho pesničky, celkovo hudbu, štýl a všetko okolo neho. Už som bola aj na Koncerte jeho vo #WIENBELIEVETOUR2013 a bolo to niečo užané vidieť ho na vlastné oči. Som strašne rada že som tam išla bola som tam aj s mojou najlepšou kamarátkou a aj sestrou.

Takže ďalšia je v poradí Miley Cyrus. Mala som ju rada už aj ako Hannuh Montanu. No kto nie ? :D A teraz sa mi páči ešte viac, keď si dala ostrihať tie vlasy. Sedí jej to a je zase iná. Strašne obľubujem jej pesničky ale Top pre mna je #23 - je tam strašne pekne oblečená aj celá je tam pekná. Cez leto by mala mať aj ona koncert vo Viedni a strašne by som tam chcela ísť.

Posledná je Adriana Lima ktorú asi poznáte z modeliek alebo anjelov Victoria´s Secret. Strašne sa mi páči ako vyzerá aj namaľovaná ale aj prirodzená je strašne pekná. Ja mám radšej keď je niekto len prirodzene namaľovaný alebo aj vobec ale to by som vyzerala :D A ešte sa mi na nej páči, aj na ostatných modelkách že sú také vysoké a majú také dlhé nohy.
Zajtra asi nepridám článok pretože idem od rána do Nitry na nákupy a k babče ;)

2 comments:

  1. Hannu M jsem jako malá taky sledovala, i ostatní filmy s Miley, ale nějaký názor na Miley samotnou jsem neměla:) Ted, když se ostříhala se mi taky líbí, sluší jí to, ale její písničky se mi už nelíbí. možná tak wreaking ball. Proti Justinovi nic nemám, nějaký názor na něj nemám, nevšímám si ho. ale jeho hudba se mi nelíbí, ani jeho styl se mi nelíbí, ani on se mi nelíbí:D není to nic proti němu, já ho vůbec neznám přece, ale sympatický mi není:)

    ReplyDelete
  2. ahojky, dekuji za komentar na blogu:)
    co bys rekla vzajemnemu sledovani? :)

    ReplyDelete