Friday 30 August 2013

Čo používam ?


Ahojte 
Takže toto je príspevok o tom čo používam často ako na maľovanie. Táto prvá fotka je trošku rozmazaná ale ostatné sú lepšie. Takže toto je to čo používam

Štetcov nikdy nie je dosť. Preto ich mám aj ja viacej. Ešte dnes pridám čo som si kúpila v BA a kúpila som si aj ďalšie štetce.
Maskary používam najčastejšie od Astor.


Linky patria medzi moje obľúbené ale tie si dávam keď stíham keď nie tak stačí len špirála.


Rúže a lesky sú proste naj. Aj keď si nedám rúž tak lesk musí byť vždy.


Ceruzky na oči čierne moc nepoužívam ja hlavne hnedé na obočie.


A zase lesky.


Toto máme lesk očné tiene a lak na zdravie nechtov.


ďakujem a dúfam že sa Vám príspevok páči

1 comment:

  1. same super vecicky :)


    Inak ak ta zaujima ako vyzeraju v skutocnosti AVON ruze a lesky recenzia tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/avon-ruze-lesky-ake-su.html

    ReplyDelete